Hae tästä blogista

Vaimo Thaimaasta?

Olen Thaimaalainen vaimo ja muutin yksinhuoltajana Bangkokiin myymään omaa kehoani Soi Cowboylle. Thaimaalainen mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi eikä avustanut yhteistä lastamme eikä minua.

Thaimaalainen mieheni oli väkivaltainen minua kohtaan sekä jatkuvasti humalassa. Silmäni oli usein mustana ja kehoni täynnä mustelmia. Ajoittain mieheni harrasti seksiä kanssani ilman tahtoani saapuessaan humalassa kotiimme, jonka lattialle vilisi hiiriä. Liskoja ja torakoita oli myös paljon asunnossamme. Olisin voinut jäädä rehellisiin töihin omaan kaupunkiini mutta koin prostituoidun ammatin helpompana vaihtoehtona Soi Cowboylla.

Harkitsin myös kehoni myymistä Thaimaa Pattayalla mutta uskoin tienaavani paremmin Bangkokissa. Soi Cowboylla oli myös muutamat ystäväni työskennelleet, joten päätin aloittaa työni Soi Cowboylla.

Prostituoituna voin tienata enemmän päivässä kuin monet rehellistä työtä tekevät naiset tienaavat kuukaudessa entisen kotini lähistöllä. Ystäväni myös kertoivat ulkomaalaisten miesten uskovan helposti valheita ja lähettävän rahaa kuukausittain Thaimaaseen.

Asuessani Thaimaan Bangkokissa harrastin seksiä useiden eri ulkomaalaisten miesten kanssa vaikka en ollut Soi Cowboyn edustavampia prostituoituja. Raskausarvet ja mieheni pahoinpitely jättivät jälkensä minuun.

Yksinäiset ulkomaalaiset miehet kuitenkin rakastuivat usein minuun ja lähettivät Euroopasta minulle rahaa. Annoin kuukausittain rahaa perheelleni sekä uudelle thaimaalaiselle kumppanilleni. Thaimaalainen poikaystäväni oli alkoholisti muttei kuitenkaan kohdellut minua väkivaltaisesti. Rahat kuitenkin hän ryyppäsi kavereidensa kanssa kuten entinen thaimaalainen miehenikin.

Eräänä päivänä yksi helsinkiläinen mies uskoi, että thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu lähettää naisen perheelle rahaa kuukausittain 30 000 bahtia, joka on kotikaupungissani yli puolen vuoden palkka suurimmalle osalle tuttavistani.

Innostuin heti kyseisestä helsinkiläisestä pankkiautomaatista, joka voisi toimia ikuisena elättäjänä perheelleni sekä minulle. Hän oli myös valmis maksamaan naurettavat 500 000 bahtia naimarahaa päästäkseen naimisiin kanssani. Vietimme buddhalaiset häät Thaimaassa vaikka menetetyn moraalini takia olekaan kiinnostunut buddhalaisuudesta.

Suomi on mielestäni tylsä maa ja ikävystyn helposti Suomessa. Haluan saada kaikki rahat helsinkiläiseltä mieheltä ja erota rikkaana. Kun olen eronnut haluan viettää leveilevää elämäntyyliä aasialaisten miesten kanssa Thaimaassa.

Helsinkilälisen aviomieheni olisi pitänyt lukea Vaimo Thaimaasta ennen päätöstään ottaa minua Thaimaalaiseksi vaimokseen.